"The learning game" "El juego de aprender" "Lære leken"

Tor L'Tha

First Post
"The learning game" "El juego de aprender" "Lære leken"

Heisan! :)

I denne delen må du sette opp karakteren din.

Som du ser i post nummero 2, så har eg begynt å lage min.
Det fine med dene siden, som ikke er en vanlig web side, er at du kan legge in "post" til andre medlemer av En-World. Alle som er medlemmer kan lese vår historie hvis de gidder det.

Lenger nede på venstre side, har du en knapp som heter "post reply", det er den viktige knappen. med den kan du sette in nye innlegg.
En gang du trykker på den kommer det opp et vindu hvor du kan skrive inn tekst.

JDu får her et "mal" til karakteren din. du kan kopiere den delen og sette den i en ny post. med "Post Reply" knappen.

En gang gjort det, kan du bruke "edit" knappen som finnes lenger nede på høyre side. denne knappen finnes til vær enkel post.

En gang du trykker på den kommer det opp et vindu hvor du kan endre teksten du har skrevet. du kommer sikkert til å trenge den for å skrive for eksempel. å kunne nedre på det etter vært som karakteren din tar form.
:)


Eg tror vi begynner med det. Eg kommer til å gjøre denne første posten lengre med flere indikasjoner, jo lengre vi kommer i karakterskapingen.

Nombre: (Navn) DittNavn
Voz: (Stemme) fargen på stemmen din.
Sexo: (kjønn) Dittkjønn
Raza: (Rase) DinnRase ....etc
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Nombre:
Voz:
Sexo:
Raza:
Edad:
Talla:
Ojos:
Pelo:

Equipo:


Apariencia:

Personalidad:

Historia personal:
 
Last edited:

log in or register to remove this ad

Tor L'Tha

First Post
"El juego de aprender"

Code:
Nombre: Radagastar «Rad» Entar
Voz: [COLOR=Plum]"aqui se esta trabajando"[/COLOR]
Sexo: masculino
Raza: Woodmen.
Edad: 26
Talla:1,70
Ojos: azules
Pelo: castaño

Equipo:
acha de mano
cuchillo
arco
flechas
manta de invierno
lampara de aciete
botellas de aceite inflamable
un caballo ligero
montadura
acero y «flint»
mochila

Apariencia:
Radagastar es un hombre que no es muy alto. Tiene una cara amplia y de alguna manera parecida a la de un niño, eso si cuando esta afeitado. Usalmente usa una barba frondosa que aparenta ser mas clara de lo que en realidad es, producido por las incipientes canas, apesar de su joven edad, que le estan apareciendo entremedio de su color castaño natural.

Personalidad:

Historia personal:
 
Last edited:

Remove ads

AD6_gamerati_skyscraper

Remove ads

Recent & Upcoming Releases

Top