DrZ's private game

DrZombie

First Post
For the casual visitor : chances are this game will be in flemish, it's meant for some RL friends of mine who want to try PbP

Mannekes, als ge wilt meespelen laat iets weten :)
 

log in or register to remove this ad



DrZombie

First Post
Hahaa, bezoekers.

Het gemakkelijkste om de discussies te volgen is de knop rechts bovenaan ergens genaamd 'thread tools'. Selecteer 'subscribe to thread'. Ge kunt kiezen met of zonder email notification. Ik heb zonder aangezien ik geabonneerd ben op 15 threads, en het een berg emails genereert.
Linksbioven is er ne knop 'settings', als ge daar op drukt komt ge op een pagina waar alle threads waar ge op geabonneerd zijt komen waar er gepost is sinds uw laatste bezoek.

We gaan (liefst) nog een paar spelers nodig hebben als we samen willen gamen. Als ge niet kunt wachten heb ik nog een Dark Heresy campaign waar er een paar spelers zijn weggevallen en waar ge kunt meespelen door een oud character over te nemen of door een nieuw character te maken, der is nog een homebrew campaign die ik aan het opstarten ben, en als ge via Forums -> Talking the talk gaat ziet ge daar meestal wel een paar recruitment threads van andere GM's, voornamelijk D&D/pathfinder/d20 games.

Dit gezegd zijnde kunnen we ook al beginnen met te peinzen over wat we willen spelen. Voor mijn part moet ik zelfs niet meesteren, maar tis misschien gemakkelijk om mee te beginnen.

Om een voorbeeld te geven : ik meester momenteel twee dark heresies, ik speel mee in een Game of Thrones spel, in een compleet freeform make it up as we go along steampunkfantasy game en ga beginnen met een buffythevampireslayer game als speler.

Het medium is vrij onbeperkt, dus bezie maar onder elkaar waar ge ongeveer naar toe wilt.
 


DrZombie

First Post
goed goed. Alexander, ge kunt ofwel een character overnemen in 'for the emperor', ofwel een nieuw maken in 'the great crusade', zoals ge wilt.
 

Corrossyph

First Post
waarom niet allebei? Kunde ge nog hier die link naar beide campaigns zetten, dan kan ik nog op mijn gemak dat bekijken, mercikes
 


Remove ads

Top