• The VOIDRUNNER'S CODEX is coming! Explore new worlds, fight oppressive empires, fend off fearsome aliens, and wield deadly psionics with this comprehensive boxed set expansion for 5E and A5E!

3rd IR Aftermath OOC Thread and Peanut Gallery

Then I'll have to go and kick Janos in the head (a luxury I have from knowing someone irl)

Juck easy believers and a Janos making stuff up, getting worse this.

Rom zielig geval lekker achter me rug plekken en treist ronbazuinen dat ik zat ben, wat een onzin. Hoop dat je jezelf nu de man voelt ofzo.
 

log in or register to remove this ad

Gurdjieff

First Post
Hold on, I told Darkwolf exactly what Earth told me; not Rom. Earth told me his version, which I gave to DW after that. You've explained it after I asked you about it, saying you were not drunk. So if you want to kick anyone in the head, kick me, not Rom, k?

And please, can we just continue with the IR instead of killing eachother the OoC way?
 


Janos Audron

Explorer
kris, het amuseert me eigenlijk wel dat jij zegt dat niemand mij mag en dat jij dan degene bent waar iedereen zich tegenkeert.

ik heb niet gezegd dat je dronken was, ik heb gezegd dat je naar een gala was geweest en dat je daar waarschijnlijk wat gedronken had. dat het misschien daar aan lag dat je zo ... agressief reageerde. met de nadruk op misschien.

en, als wat je zegt waar is, dan zijn zij idd beetje sad bezig, maar jij moet ook eens leren iets te slikken. hou hier gewoon mee op. je gaat het niet winnen en de sfeer wordt er niet beter op...
 


Zoals ik al zei, het begint voort gewoon amusant te worden het niveau waarnaar dit keldert en dat was niet eens de avond na het gala waarop ik 1 bier en 2 glazen wijn ophad en daar kan ik dacht ik nog wel tegen de laatste x dat ik keek.

En ik heb absoluut niet de behoefte die arrogantie te slikken verder so "up theirs"*.
En waarom zou ik stoppen en hun niet ?=] Ik ga hier niet de verstandige uit lopen hangen want dat heeft blijkbaar geen zin.
 



TheWiseWarlord

First Post
Notice: Sorry gentlemen, but I am no longer going to be able to continue playing in the IR Aftermath. I am officially withdrawing from the game, and I will no longer be able to visit these boards. Thanks for all the good times, and good luck with the game. Goodbye.
 


Remove ads

Top